Support som överträffar det mesta
Det mesta löser vi i första samtalet via vår Helpdesk/1st line Support
Vår support gör allt för att hjälpa våra kunder dygnet runt, alla dagar. Redan i första linjens support kan vi lösa det mesta tack vare duktiga och erfarna medarbetare som har specialkompetens och lång erfarenhet inom vårdyrket. Här samlar de in så mycket information och diagnostik som möjligt, och kan ofta lösa problemet redan under samtalet. Alla ärende registeras i vår ärendehanteringssystem.
Nivå två – besök vid behov
Om problemet inte kan lösas på första nivån, tas ärendet vidare till andra linjens support, där det finns medarbetare med större teknisk kompetens som åker ut och besöker kunden/boendet om det behövs.
Nivå tre – avancerad teknisk kompetens
Tredje, eller högsta, supportlinjen är en intern teknisk grupp på Zafe som tar hand om avancerade tekniska frågor och ärenden som kräver mycket specifika kunskaper om exempelvis nätverkssupport, databasstöd, hårdvaruunderhåll med mera.
Vid beställning ska man förutom önskad produkt uppge kundnamn/ort, leveransadress och kontaktperson för leverans och slutligen referens för beställningen.
Kontakt
Service: 010-209 62 20
Försäljning: 010-209 62 10
E-post:
Faktura:
Beställningar:
Öppettider:
Vardagar: 08:00- 16.00
Lunchstängt: 12.00 – 12.30
Övriga tider enligt serviceavtal
Zafe Care Systems AB
Industrigatan 2 291 36 Kristianstad
Utbildning och service
För att göra införandet så enkelt som möjligt, utbildar Zafe all personal i produkter och system. Efter installationen ansvarar sedan våra erfarna tekniker för löpande service, uppdateringar och underhåll i hela landet.
Zafe academy / E-learning
Välkommen till Zafe Care Systems E-learning.
Kontakta vår 1st line support för inloggningsdetaljer.