Support som överträffar det mesta

Det mesta löser vi i första samtalet
Vår support gör allt för att hjälpa våra kunder dygnet runt, alla dagar. Redan i första linjens support kan vi lösa det mesta tack vare duktiga och erfarna medarbetare som har specialkompetens och lång erfarenhet inom vårdyrket. Här samlar de in så mycket information och diagnostik som möjligt, och kan ofta lösa problemet redan under samtalet.

Nivå två – besök vid behov
Om problemet inte kan lösas på första nivån, tas ärendet vidare till andra linjens support, där det finns medarbetare med större teknisk kompetens som åker ut och besöker kunden/boendet om det behövs.

Nivå tre – avancerad teknisk kompetens
Tredje, eller högsta, supportlinjen är en intern teknisk grupp på Zafe som tar hand om avancerade tekniska frågor och ärenden som kräver mycket specifika kunskaper om exempelvis nätverkssupport, databasstöd, hårdvaruunderhåll med mera.

Kontakt

Service: 010-209 62 20

E-post: service@zafe.se

Öppettider:
Vardagar: 07.30 – 16.00
Lunchstängt: 12.00 – 12.30

Övriga tider enligt serviceavtal

Zafe Care Systems AB
Industrigatan 2 291 36 Kristianstad

Utbildning och service

För att göra införandet så enkelt som möjligt, utbildar Zafe all personal i produkter och system. Efter installationen ansvarar sedan våra erfarna tekniker för löpande service, uppdateringar och underhåll i hela landet.